مشاوره مالی آنلاین

مشاوره مالی آنلاین

HSBCجزء بانک‌های بزرگی است که خدمات مشاوره مالی آنلاین را در زمینه سرمایه‌گذاری معرفی کرده است.

در این خدمت از الگوریتم‌هایی برای ارتباط مشتریان با قسمت سرمایه‌گذاری بانک‌ استفاده می‌کنند.

این فرآیند جزء به‌روز‌ترین تکنیک‌هایی است که بانک‌ها و مدیران دارایی به کار می‌گیرند تا بازارهای کم‌درآمد سرمایه‌داران خرده پا و دایمی را که نمی‌توانند از مشاوره‌های مناسب استفاده کنند، در دست بگیرند.
این خدمت برای افرادی است که می‌خواهند با کمتر از ۱۵هزار پوند سرمایه‌گذاری کنند هدف‌گذاری شده است و بانک متعهد شده است که هزینه‌ها «بسیار پایین‌تر از استاندارد‌های صنعتی» باشد.

همچنین گفته‌شده است که مشتریان هزینه‌های خود را به صورت پوند و پنس دریافت می‌کنند.

بانک جزئیات بیشتری راجع به اینکه چه مشتریانی می‌توانند از این خدمت استفاده کنند در اختیار قرار نداده و اعلام کرده‌است:« ما روی تکمیل جزئیات کار می‌کنیم و می‌توانیم این سرویس را تا سال آینده به مشتریان عرضه کنیم.»

پیشنهاد بازدید  حسابداری مالی

این بحث را با نگاهی اجمالی بر بازار سرمایه و مشاوره هدفمند وآنلاین ادامه میدهیم:

۱.تاریخ فروش بازار سرمایه

تاریخ فروش بازار سرمایه در بانک‌های صنعتی بسیار ناهمگون بوده که علت آن وجود موسسات با جریمه‌های زیاد و نارضایتی‌های قانونی است.
اما ارتباط خوب آن‌ها با مشتریان حساب‌های جاری و بانک‌های اطلاعاتی پرقدرت، آن‌ها را در جایگاه محکمی قرار داده‌است تا انواع مختلف معاملات سپرده‌های بلندمدت را انجام بدهند.
تیلان توران، رییس بخش سرمایه‌داری HSBC، گفته‌است: «ما می‌خواهیم مشتریان خود را مطمئن کنیم که در هر زمان و مکانی چه به صورت رودررو، چه تلفنی و چه آنلاین به مشاوره‌ی مالی نیاز داشتند، می‌توانند آن را دریافت کنند.

۲.مشاوره هدفمند

او همچنین افزود:«ما تجربه‌های ارزشمندی در بازار سرمایه به دست آوردیم و با صحبت با مشتریان دریافتیم که آن‌ها به مشاوره‌های هدفمند مالی، مرتبط و اختصاصی نیاز دارند.»
ممنوعیت پرداخت پورسانت به مشاوران مالی که در سال ۲۰۱۳ توسط طرح نظارت شهری اجرا شد،موجب شد بسیاری از سرمایه‌گذاران کوچک نتوانند از مشاوره‌ مالی آنلاین کم هزینه استفاده کنند.

پیشنهاد بازدید  جریمه بیمه نکردن کارگر

اگرچه بانک‌ها دوباره به بازار سرمایه باز‌گشته‌اند تا با استفاده از فن‌آوری هزینه‌ها را به حداقل برسانند.
عملکرد این خدمات به این صورت است که ابتدا پرسشنامه‌‌ی آنلاینی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا مشاوران قبل از مشاوره اطلاعاتی راجع به سرمایه ‌آنها داشته باشند و بدانند که سرمایه‌گذاران چقدر می‌خواهند ریسک کنند و چه نوع سرمایه‌گذاری مناسب با سرمایه آن‌ها است.

۳.مشاوره مالی آنلاین خودکار

NAT WEST، در ماه فوریه خدمات سرمایه‌داری را برای مشتریانش راه‌اندازی کرد.

این بودجه شامل ۵ صندوق می‌شود که توسط CUTTO&CO  اداره می‌شود که هرکدام در بخش‌های سهام، اوراق قرضه و پول نقد با هم متفاوت هستند.
این خدمت به ازای ۵۰۰هزار پوند سرمایه‌گذاری اولیه ۰/۹۵ بوند دریافت می‌کند و به ازای هر مبلغی بیشتر برای سرمایه‌گذاری ۰/۷ پوند بیشتر دریافت می‌کند.
natwestبرنامه دارد تا در این سال یک مشاوره مالی آنلاین خودکار راه‌اندازی کند. در دسامبر سال گذشته، Barclays یک سرویس سرمایه‌گذاری ارایه کرد.

پیشنهاد بازدید  مالیات غیر مستقیم

در ابتدا این خدمت تنها برای مشتریان خودش بود اما تصمیم دارد تا آن را برای همه گسترش بدهد.

کاربران Barclays با ۰/۲ پوند روی پولی که در حساب نگهداری می‌شود و ۰/۱ بوند روی بقیه سرمایه‌گذاری‌ها، پرداخت می‌کنند.

یعنی ماهانه حداقل ۴یورو و حداکثر ۱۲۵ پوند می‌پردازند.
اگر حساب‌ها و سرمایه‌گذاری ها همه به صورت آنلاین انجام شود هزینه اش برابر با ۳ پوند و ۶ پوند می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.